fredag, lördag & söndag

i fredags hade vi orgentering med alla ettor på jenny nyström i skälby. helt otroligt att jag hittade dit! (y'. jag, maria & evelina sprang 1½ timme. lördagen så tog jag ett tidigt pass på friskis & svettis sedan stan med mamma och tova. jag köpte ett par nya joggingbyxor och åt kyckling-sallad på kebabben, så jävla gott. jag tyckte att jag va väldigt duktig och sedan när vi kom hem så städade jag mitt rum och rensade bort massvis, sedan fixade min garderob. På kvällen träffade jag julia och sedan åkte jag till amelie och hade det kul där med lite folk. söndagen - vad ska man säga? Vaknade vid halv tolv, stressa hem och ser att min säng är flyttad, nya tvn är inflyttad, skrivbordet är nerskruvad och borttagen. Och det har p & m gjort. Så jävla söta, men jag måste fixa bort lite saker och köpa förvaringsmöbler och natttygsbord. För nu är det lite mycket som ligger i fönstret och på golvet som låg på/i skrivbordet.
två gamla bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0