things to do

  • Köpa nya skor
  • Fixa mina naglar på nails & spa'
  • Få bruna ben för att kunna va fin i klänningen
  • Köpa accesoarer till klänning som *halsband, armband & ringar*
  • Köpa en miniväska





Idag ska jag in och köpa nya kläder och skor. Mamma och jag ska in på modehuset och handla. Jag är ledig från skolan idag eftersom jag ska på begravning. Sen måste jag ner och köpa en morsdagspresent till mammsen. Det är ett måste, det får jag inte glömma nu. Måste också ringa nails och spa om en tid för mina naglar. Det är nog ganska fullpackat redan så jag måste ringa idag. Jag vill träffa amelie idag med, vet inte om jag kan nu eftersom jag ska tillmodehuset. Önskar att hon kan ses efter begravningen och efter hennes skola.

oldpic mehmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0