saknar min mobil :(

Min mobil är borta :( jag blir jätteledsen, jag har tappat den tror jag eller stulen.
Jag saknar min mobil redan, hur ska jag klara mig? Få sno mammas mobil ett tag. Så om ni vill få tag i mig så skriv på facebook eller msn så ringer jag upp er. Jag hatar att vara utan mobil, man har ju typ hela sitt liv i telefonen, socialt och privata saker. Oh, jag hatar detta. Jag tröstäter glass nu, jag är helt depp.





Back to bussiness.
Imorgon blir det nog en chill skoldag och onsdag lite sämre. Lektionerna är inte lika trevliga som tisdagar. Haha! Men torsdag - måndag är vi lediga såklart. kristi himmelsfärd om ni inte har glömt det. Helgen blir väl bra men kommer nog va sliten som alltid. Tror ni förstår vad jag menar.

Ebba is the fucking biff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0