ray ban ♥

Jag kan säga att jag har varit värdelös på att uppdatera på bloggen, men eftersom jag har varit i cypern så har jag inte haft tillräckligt med pengar för att använda datorn varje kväll, men en dag spenderade jag lite av mina pengar på att sitta vid datorn i en timme. Då la jag ut att jag va i ayia napa och då kanske ni förstod att jag inte kunde skriva varje dag. Jag festade bort ungefär 1000 kronor (a) och lite köpte jag. Jag handlade ett par gula rayban solglasögon, en klocka och en navelpiercing, hängande not på. :)
Idag har Hanna varit här och piercat naveln och sedan åkte jag ner och solade solarium. Måste ju hålla kvar färgen som jag har fått efter en vecka i solen. Och senare åkte jag hem och åt mat och åkte ner till färjestaden igen för att träffa ozzy vid rampen. Där var också Micke, Samme & Kim. Kom hem i tid för de nya programmet av Jersey Shore! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0