ONÖDIGT MYCKET TEXT !

VARNING, ONÖDIGT MYCKET TEXT! INGET INTRESSANT HELLER!

skolan -
jag har faktiskt bara önskat att skoldagen skulle ta slut direkt när jag gick hemifrån. jag har inte orkat göra något idag känns det som, elevens val [check] helt okej faktiskt, kunde knappt koncentrera mig. engelska [check] fyfan säger jag bara, hatar engelska med annaboel. Hon lär ju inte ut någonting på lektionerna, hon är den segaste, mesigaste och konstigaste läraren som någonsin har funnits. Hon vågar ju inte ens be oss hålla käften. Jag blir faktiskt sur, hade jag haft Anita som jag har i språkvalet (engelska) så hade jag lätt haft ett VG i engelska. Sedan slöjd [check] lite skratt och sånt men det sög ändå. Jag broderar för jag orkar inte med kors-stygn, haha! jag skiter i den andra saken nu, skit tråkigt är det att göra kors-stygn. Sedan so [check] helt ok! men nej. Jag vill bara ha tillbaka mitt geografi-prov som vi gjorde innan påsklovet. Sist men inte minst, språkval [check] slutade en halvtimme innan men precis så att inte jag hann med halv tre bussen. :/

flyttning - två fullpackade bilar och två lass flyttade vi över till mormors nya lägenhet, snacka om att jag är svag, jag orkar ju knappt bära något... :[

färjestaden - Jag tog moppen ner till färjestaden och åkte till lågan då man spelade kort, träffade folk från lite överallt. Det va mys, kom hem för två timmar sen och nu sitter jag här och skriver om ingenting rent ut sagt.

Hoppas jag inte tråkade ut er för mycket nu! Ni behöver inte läsa, ALLVARLIGT! Jag var bara sugen på att skriva. Jag ska vänta till american dad börjar sen ska jag dra mig till sängen och dejta kudden. Sova är fina grejer säger jag bara till er alla. Ni som inte tycker det är konstiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0