SOME SCARY SHIT

gick nydligen ner eftersom jag va så jävla torr i halsen.
och något jag alltid har varit rädd för är trappor. Sånna som är ihåliga, som man kan se igenom. Helt seriöst, när man har varit nere och då märker man ju att ingen är där nere, men ändå när man går upp för den där jäkla trappan måste man bara springa upp för att ingen ska ta tag i fötterna genom hålen. Jag får panik, och ibland på ljusa dagen kan min pappa göra så när man ska gå ner och han hänger tvätt. ta tag i min fot for no fucking reason. usch! jag blir skit rädd. eftersom jag är livrädd för clowner så kan inte jag tänka något annat än att de kan vara en clown som dra en i foten... Vilken pussy jag är! Men jag delar de med er och jag bevisar bara att jag är människa med känslor och problem. Det va allt från me and my scary thoughts .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0