so freaking cute

jag har varit i skolan, lika kul som alltid. ;) haha!
åkte ner till färjestaden direkt och va med felicia & jonte.
sen åkte de hem till skogsby då gick jag ner till lågan och träffade massa kul folk. :) skitkul, men trött som satan.
fick skjuts av richard hem, fick reda på att min mormors man syster är hans mamma, ;) hon känner jag! Galet vad världen är liten. Eller snarare sagt, färjestaden är litet, ;) haha!
nu när jag kom hem åt jag macka för riset till grytan hade tagit slut, såg slutet på sveriges mästerkock, YEEESSS, björn åkte ut! ÄNTLIGEN! Och nu blir det Greys Anatomy! :D kärlek på de. Sen blir de lite musik och sen lägga sig i lillasyster säng och kolla film, eftersom dem har snott min tv till wee ute i vardagsrummet. :o varför sno mitt ? HALLÅ?

oj, vad jag skriver mycket. :O vadfan? Ibland chockar jag mig själv. Hoppas ni orkar läsa detta ! :)

Just det, kolla på bilden, där pilen pekar, pappa va så smart att lägga min hörlurar för 700kronor på golvet och någon har lyckas kliva på dem, så de är knäcka! ;o fan vad sur jag blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0