magvärk

jag hade ont i magen igår och idag, har tagit en värktablett så det börjar gå över lite.
men jag tror att jag ska till skolan idag. får se hur jag mår om en timme. För då är det dags att fixa iordning sig om jag ska till skolan.

gårdagen va väl okej, jag va i färjestaden och träffade folk.
jag har slutat på handbollen nu, jag orkar inte med det längre, tråkigt är det.
men ahja, jag måste skaffa gymkort, får ju inte bli tjockare ! Have to keep me in fit.
Jag vill ha : Reebok easytone, de ger snyggare ben och rumpa. En hiss om något!




Kommentarer
Postat av: timea

du skrev på ett inläg att du aldrig skulle kunna döda ett barn (göra abbort) men om du tar p-piller eller har p-stav dödar du ett barn genom de

tänk på det

kram

2011-03-01 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0