kan inte sova!

Vadfan gör jag nu?
Jag va galet trött innan, men nu när jag har klätt av mig vardagskläderna och myst ner mig i sängen så kan jag inte sova, jag känner mig inte ens trött! Vad fan är de med mig? Att man är trött ena sekunden sen när man lägger sig i varma mysiga sängen blir man pigg. Det blir jag galen på ! Helt ärligt, när man har längtat efter sängen sen man klev upp ur den på morgonen så kan man inte sova. Puuh, nu är jag så galet sur på mig själv! Vad fan är detta!? Detta suger jätte mycket! Jag vill ärligt ligga och sova! Vissa säger att sova är överskattat, NEJFYFAN för dem, sova är underskattat som fan av folk! Man ska sova, det är fint och härligt. Drömma drömmar om vackra saker som inte finns, som en helt annan värld!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0