bildlek


bild 1
- en bild på dig själv
bild 2 - en bild på någon i din familj
bild 3 - en bild på en favorit pryl
bild 4 - en bild på en konstig tid i ditt liv
bild 5 - en gammal bild på dig själv
bild 6 - en bild på dig och en vän som du inte varit med på länge
bild 7 - en bild som påminner mig om gamla tider
bild 8 - en bild på en person som du saknar
bild 9 - en bild på fem plagg ur din garderob som du älskar
bild 10 - en bild på en person du kan berätta allt för
bild 11 - bild/bilder från ditt hem
bild 12 - en bild på mig & en klasskompis
bild 13 - någon du umgås väldigt mycket med
bild 14 - en bild på mig och min kärlek
bild 15 - en bild på min framtid
bild 16 - en knasig/knäpp bild
bild 17 - en bild på en person som är snygg
bild 18 - en bild på mig själv
bild 19 - en bild på mina favorit skor
bild 20 - en bild på en tid jag saknar
bild 21 - en bild från i sommras
bild 22 - någon/några som jag alltid har roligt med
bild 23 - en partybild från nutiden
bild 24 - en partybild från förr
bild 25 - en bild på min garderob
bild 26 - en bild på mig själv
bild 27 - en bild på mitt favortiband
bild 28 - en bild på något du avskyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0