02.51

Kan fortfarande inte sova, och pappas snarkningar hjälper verkligen inte till. Jag är så sjukt uttråkad! :o Vad gör nattmänniskor om nätterna? Asså jag vill ju sova men jag kan inte! Magen kurrar men känner ingen hunger, orkar inte heller gå ner och göra typ en macka. För jag va nere för två timmar sen och hämtade ett glas med vatten. Oh, för helvete! Jag blir så arg på mig själv, hur kunde jag somna vid fem? Det va ju verkligen inte okej, nu måste jag vända tillbaka dygnet så detta inte händer nästa natt! Det är en skillnad om det är helg eller om man är med en vän men att vara hemma och höra alla snarka suger. Ingen social i detta hus, inte ens min katt. Hon ligger och sover på min kofta som jag slängde av mig för ett tag sen.
Hörs lite senare, för this sucks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0