fest på granudden

klockan är nu tjugo i 1 och jag har varit en duktig flicka och kommit hem i måttlig tid! Jo, det va fest på granudden med massvis med rolig folk.
Jo, allt började med att johannes och kalle gick på min gata för att hitta en fint, torrt ställe för att röka vattenpipa, så då drog jag med dem. Och sen kom johan och då drog vi ner till färjestaden och röjde, eller vad vi nu gjorde. Sen kom vi på att dra dit eftersom att lilla vp hade sagt att jag borde komma under skoldagens gång. Så nu har jag precis kommit hem och not at all full, maybe. That's a secret you never know! :) bilder kommer imorgon eller på söndag, för jag ska dra till nybro imorgon, så ha det bäst readers .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0