mys framför film

First thing i have to tell you is: förlåt för dålig uppdatering.
Men jag har faktiskt ett liv och leva också, men jag ska försöka bättra mig. Det är bara att man kommer hem sent eller har jobbat och inte orkar ta upp datorn och skriva.
Men idag har jag varit på CajsaBajsas konfemations-avslutning, hon va jätte fin. Sen åkte jag ner för att fråga om sommarjobb och kanske får jag bli diskplockare på en restuarang i hamnen. It's money that count, you know.
Men plötsligt hittar jag upp johanna och mikaela. Vi käkade glass på hasse's. Och smida ebba fick leta runt efter sin mobil på köpstan igen men nu har jag den. (A)
nu ligger jag och myser med alice framför en film . kan det bli bättre?
webcam to gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0