ebba talar ...

Något som jag tycker är så jävla dåligt är att köpa sina vänner. Ge dem saker, köpa saker, göra saker åt dem. Visst fine man kan ju köpa saker till sina ÄKTA vänner eller göra saker för dem men nu menar jag som typ köpa cigg, sprit eller sno saker för att få va med "sina vänner". Varför inte va sig själv?! Alla har sina fördelar och nackdelar, för vi är människor, vi är inte perfekta, jag är absolut inte perfekt. Jag är också en människa, men jag är jag. Jag försöker inte va någon annan... Jag säger vad jag tycker och tänker, och tycker inte folk om det så kan de skita att va vän med mig för jag vet att det finns andra som ser mina bra sidor. Men jag fattar inte varför inte andra kan göra så.. Javisst, alla är inte som jag, och det är jävla tur för jag är en jävel också. Men att man ska köpa sina vänner har jag ingen förstålse för. Tycker det är feg att man måste gömma sig bakom pengar eller annat. Det är fegt och javisst, folk kanske inte vågar men någon gång måste man komma ut de där jävla äckliga skalet och visa världen vem man är. Så varför kan inte någon gång vara idag? För sådär kan man inte leva och ingen vill leva så innerst inne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0