dag 01 - presentera dig själv

Vart ska jag börja?

Ni vet ju att jag heter Ebba Johanna Lindbäck. Jag fyller 16 år i oktober och jag föddes på Kalmar BB. Min pappa är stockholmare och min mamma är ölänning. Mina syskon är 10 & 17, Molly och Tova. Jag har en katt och en hund. Jag har bott i kalmar, nybro och på öland. Jag älskar musik, jag spelar gitarr och sjunger. Det har jag nog fått det av min pappa. Jag ska gå på Jenny Nyström estetiska programmet musik. Jag älskar mina vänner, jag umgås med de almost everyday. Jag är just nu kär och killen vet ingenting men det gör inget, jag orkar inte med ett förhållande just nu. Vad finns det mer att säga? Kommentera om ni vill veta mer om mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0