svar på frågestund

Vad är ditt gymnasieval?
Vilken skola och vilken linje vill du gå på?
Hur är din pojkvän mot dig?
Älskar du honom?
Hur är han som person?
Hur ser din pojkvän ut? Du har inte lagt ut en enda bild på knodde
Hade ni sex innan ni blev tillsammans?
Hur går det mellan er?
Hur gammal är du?
Vart bor du?
Trivs du där du bor?
Röker du?
Har du varit utomlands?
Hur lång är du? Tycker du 1.53 är för kort?
Vilka sexställningar har du kört?
Och hur många har du haft sex med?
Du har tungpiercing, gjorde det ont?
Finns det någon du kan prata med om precis vad som helst med?

Vad är ditt gymnasieval?
- Jag vet inte än, jag har faktiskt ganska panik för det valet, för det är snart. :( jag vill helst gå i torsås men det är ju bara om jag har råd att bo där, för jag orkar inte pendla fram och tillbaka, dag in och dag ut.


Vilken skola och vilken linje vill du gå på?
- Mjölnergymnasiet - stylist eller jenny nyström - hantverk design.
jag vet inte än :(


Hur är din pojkvän mot dig?
- Han är sjukt snäll, han är så söt mot mig! Jag kan lova er, han är världens snällaste! (L)


Älskar du Knodde?
- Alltså, helt seriöst!? vad fan vad det för fråga? Såklart jag gör! :O Annars borde jag väl inte varit ihop med honom. Det var ju rent idioti.


Hur är pojkvännen som person?
- Jag vet inte hur jag ska förklara, han är helt underbar!<3


Hur ser din pojkvän ut? Du har inte lagt ut en enda bild på knodde
Varsågoda :)


Hade ni sex innan ni blev tillsammans?
- Nej, det hade vi inte.


Hur går det mellan er?
- Går väl bra, vi bråkar lite hit och dit men det ingår i ett förhållande, men vi är tillsammans och lyckliga. :)


Hur gammal är du?
15, 16 i oktober.


Vart bor du?
Jag bor på lilla öland, vaddå bondeaktit!?


Trivs du där du bor?
Noep, jag vill inte bo där. Det är världens jävla inavel ställe asså, alla är släck med alla, läskigt. men jag är från Kalmar egentligen.


Röker du?
Det har jag gjort...


Har du varit utomlands?
Ja, egyptien, kreta, polen & danmark. Glömt något?


Hur lång är du? Tycker du 1.53 är för kort?
Jag är 1.63 eller något. Asså jag tycker jag är kort så ja det tycker jag!


Vilka sexställningar har du kört?
Okej, förlåt guys men så privat ska vi inte vara. Alltså skulle ni kunna skriva ut vilka sexställningar ni har kört osv.. som nästa fråga också. För privat, förlåt!


Och hur många har du haft sex med?
- för privat, guys!


Du har tungpiercing, gjorde det ont?
- Nej det tyckte jag inte. För mig kändes det mest dagen efter, men det var inte jätte mycket smärta. Men att ta det, sticket känns ju men det gör inte ont. OCH DET ÄR SÅ VÄRT DET! (:


Finns det någon du kan prata med om precis vad som helst med?
Ja, såklart. Min fina pojkvän, kompisar som står nära mig.
Det var alla frågor för denna gången, det var första gången jag hade en frågestund på min blogg. skoj ju! :) Varsågoda everybody.
Snart blir det att crasha till sängs. puss & kram på er alla

Kommentarer
Postat av: ew

Härligt, :D allt bra?

2011-01-16 @ 11:35:23
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0