spenderat natten hos älskling

klockan är snart två och älskling har somnat om. han ligger och sover och jag har skittråkigt. Vaddå osocial kille man har?;)
jag fick laga min egna mat för min pojkvän är lat... tur att hans pappa inte var här, det hade ju vart skitpinsamt. men jag åker hem ikväll vid sex-tiden, då kommer förmodligen jag skriva på bloggen med. och jag orkar inte skriva mer för hans tangentbord är helt stört, jag fattar inte varför han inte köper ett nytt för detta suger!
skitgammal bild.com
men nu ska jag försöka få upp min sovande pojkvän, önska mig lycka till, jag lär behöva de! <3
men jag älskar dig ändå, knodde wennerström.<3

Kommentarer
Postat av: Knodde

Jag va trött (A) jag älskar dig med ! <3

2011-01-09 @ 19:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0