jag har under år 2010 ...


Druckit alkohol?– Ja
Rökt? - Jap
Snusat? – Jao
Rökt vattenpipa? - Såklart
Kysst en främling? - Hahah, faktiskt, ja!
Fått ett sugmärke? – Knodde är den skyldige
Gjort ett sugmärke? - Kolla min älsklings hals så har vi ett där.
Har haft oskyddat sex? - Ja.
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Har tyvärr hänt.
Kysst en tjej i klassen? – Jag vet inte om julia har fått en puss men annars tror jag inte de.
Gjort något dumt? - jaa.
Gjort något som du ångrar? - JA!
Strulat med ditt ex? - Ja, faktiskt.
Fixat dig i timmar? - alltid
Gråtit inför mer än 10 personer? - Tror jag inte.
Smygit ut? - Jap.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - jag vet inte...
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? – jasåklart
Lekt med någons känslor? - tror jag inte.
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- Ja, nästan.
Gråtit dig till sömns? -yeeh
Gråtit framför någon du älskar? - ja..
Haft sex ute i skogen? - nej
Kysst en tjej? - Ja
Vaknat av att du gråter? – nehh
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Haha, jasåklart.
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Båda och
Slagit någon på skoj? - Ja, :)
Blivit slagen på skoj? - jao
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - jasåklart.
Gått bakom ryggen på någon? - jag vet inte.
Varit på sol semester? - nej, inte de året.
Badat i havet? - Ja
Har haft snöbollskrig? - Ohyes
Sett en hel fotbollsmatch? - Ja, självklart.
Inte sovit på en hel natt? - Jadå. :)
Varit på sjukhuset? - Yeeh
Sovit i över 12 timmar? – Ja, det tror jag.
Sett en film mer än 10 ggr? – Lättt. :D
Varit vaken en hel natt? - Ja,
Lärt känna någon via internet? – Ja,
Velat dö? – I min emotid såklart.
Fått ett IG? - på prov men inte betyg. ;)
Åkt buss i över 10 timmar - neh, tror jag inte
Varit ute en hel natt – jap
Blivit tagen av polisen - Haha, ja. På rixfm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0