Gårdagen - helt OK men inte perfekt!

Vaknade för en stund sen bredvid min pojkvän. Gårdagen va inte som vi hade planerat men den blev helt OK. Vi tänkte festa men han som hade festen hade redan för många folk där inne, ett tag trodde jag fan att de skulle bli bråk mellan de jag va med och de som stod i som en jävla publik och stirrade ut genom fönstret men ingen kille vågade ju komma ut. För de var några som va pepp på lite bråk, inte jag! Jag orkar inte med sånt, alltså småsaker är onödigt tycker jag. Men vi stack till Felicia en stund sen stack bara jag och Knodde hem och kollade på hundtricket som vi inte hann med att se förra gången. Jag skriver på min iphone, så readers, ni förstår vad som innebär med det. Inga bilder, inga uppdelningar i texten. TRÅKIGT, jag vet men vad kan jag göra åt saken? Men nu ska jag väckte älskling för han somnade nyss om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0