dålig uppdatering ännu en gång.

ohh, jag blir så trött. jag hinner aldrig skriva hemma, för datorn är seg och jag har mycket för mig. jag vet inte vad jag ska skriva för att de ska bli kul igen. :O
helvete också, men det fixar sig snart. hoppas jag iallafall. :(

idag ska jag spendera natten hos julia, då kan det bli ett nytt inlägg. sen sticker jag till älskling, för han kommer hem imorgon. :D jag har saknat honom som fan. han har varit borta i en hel vecka i idre, onödigt tycker jag!
På tisdag blir det att åka till älskling igen, för vi har två månader då. :)
Alltså snacka om bra tijming, på onsdag har jag studiedag också, så jag får spendera natten där till och med. :D

allt från mig just nu. puss och hej, ha det bäst allihopa.

jag vill ha det igen. (a' det är fiiiiina grejer det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nu är dagens blogg tävling igång igen:D anmäl dig gärna:D länk: http://liborius.blogg.se/2011/january/anmal-dig-till-dagens-blogg.html#comment

utser en vinnare lördag morgon:D

2011-01-21 @ 14:36:33
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0