Om du inte fanns i mitt liv, vad händer med mig?

Jag har en pojkvän som jag älskar högst av allt. Han är mer än vad jag önskar mig hos en kille. Jag vet inte vad jag ska göra utan honom. Han är mitt allt nu, och jag vill aldrig såra honom. Han är underbar och den bästa man kan önska sig! Du är luften i mina lungor, vad klarar mig inte utan dig, Knodde Wennerström ! <3 jag älskar dig mer än vad du tror! Alltså rykten förstör så jävla mycket, och jag vill ha kvar honom, och nu vet jag inte om jag kan få tillbaka honom. Jag är ledsen om jag sårade dig men du har hört min story of the whole thing och om du väljer att lyssna på de som snackar bullshit så fine, men jag älskar dig, Knodde Wennerström.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0