live as if there is no tomorrow

imorgon blir det match i kalmar. (: så ska dit och hjälpa till lite. haha!
jag ska vara med om ni inte fattade, jag har ju inte slutat med handbollen än, men jag funderar på att sluta. Jag tycker inte det är roligt längre, så snart blir det att börja gymma istället. To stay in shape!

Sedan på kvällen blir de fest med några i smedby, härligt. det kommer bli skitkul! party all night long!
Men sedan på söndag ska jag, emma, emelie och julia åka till mc och tjocka oss där lite, sen blir det hemåt.

Har inte träffat K på skitlänge, känns det som iaf, sen söndags... och nu är det fredag. men nästa helg blir det nybro tror jag eller kommer han hit. :) yeeeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0