I ♥ GLEE

Idag har jag köpt nya skor, för mina va sjukt förstörda, jag blev ju blöt direkt när jag gick ut. Ett par gråa uggs, jag vet att uggs är lite ute men det fick bli det så länge för de var skit varma. Allt är bättre än mina skor just nu!



Men nu ska jag gå in och lägga mig i sängen med täcket över mig och kolla på GLEE! Det är en underbar serie, i love it! Det är en riktigt stor hiss! Ska ta fram godiset och ha en bok nära mig så jag kan läsa lite emellan något avsnitt. Hittat en skitbra bok som heter under ytan, skriven av cecila lidbeck. Som jag måste läsa ut snart, det har jag bestämt. (a) jag har faktiskt börjat läsa mycket den senaste tiden. Jag brukar inte göra det, har inte tid för det. Men nu tydligen har jag det, man tänker inte på hur mycket tid man har ledigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0