Glee

Nu blir det mys i sängen med datorn framför mig.
Några avsnitt av glee innan jag ska lägga mig för natten. Jag är jättetrött.
Jag har haft en underbar dag med Knodde, om man älskar varandra tillräckligt mycket så löser det sig. Jag är så lycklig som har dig! :)




Imorgon är det alla hjärtans dag, då ska man till älskling och ha det jättebra.
Fast innan det så ska jag åka till ungdomsmottagningen och skaffa p-stav. Så slipper jag oroa mig för att bli gravid innan jag blir arton iaf. För om jag blir gravid nu, vet inte jag vad jag ska göra. för jag kan inte göra abort, tanken av att döda ett barn går inte ihop för mig. Jag fattar inte hur man kan göra abort, fast jag känner jätte många som helst som har gjort abort så fattar jag inte hur man kan göra det. Men såklart, det är nog bäst, för jag skulle inte klara av att ta hand om en unge vid 15/16 års ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0