baking life

oh, jag har blivit världens nötare.
baking life på facebook, ett nörd spel. Så jävla epic!
men helt seriöst, det är ganska kul ändå.
fan vad tönt jag känner mig. (:




keep reading, jag är så skoltrött redan... och terminen har nästan precis börjat, shit, i have to get on my feet again. jag är trött på plugga, men även har vi inga läxor knappt. :O fan vad lat jag är. jag gör det mesta i skolan och knappt något hemma.
men jag behöver inte höja mina betyg så mycket mer. för den linjen jag ska gå på är inte så höga poäng att komma in till. 140 poäng förra året och nu har jag 190. Men man vet ju aldrig om det höjer sig till detta året. men får se, plugga satan!
snart har vi ju alla nationella prov också. svenska på torsdag och engelska får man ju snart också göra.
men nu måste jag dra, musiken börjar om tre minuter så goodbye readers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0