dag 14 – killar du faller för

Alltså visst älskar jag muskler, bruna ögon, vackert leende på killar. Men som sagt, utseendet är inte allt. Jag kan gå på stan eller kolla på film och kunna säga: satan vad snygg. Men jag är inte sådan tjej som bara gå för utseendet. Jag har haft förhållande där insidan är mer viktig! Visst det är ett plus om han ser bra ut men jag skiter ärligt talat i om folk tycker att han jag gillar är så jävla ful, för jag vet att killen som finns på insidan är den bästa.
Killar jag faller för är snälla & omtänksamma
De ska vara sig själva och det ska vara lätt att prata med dem, sociala och roliga
Det ska inte va mesiga, det ska stå för de dem tycker och kunna bjuda på sig själva.
Han ska inte försöka spela cool utan vara ödmjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0