sorry guys

jag glömde att skriva igår, men jag kom hem vid sex och sen spelade tova, molly, jag och mammsen galenpanna. jag vann! :D Och sen satt tova & jag och kollade på one tree hill, och mamma låg i sängen med och läste. Vi hade det sjukt kul och skrattade massvis. Och jag har tagit tag i mitt liv och plockade mina ögonbryn som jag inte gjort på sjukt länge. Men har inte haft tid och shit, men de var iallafall inte så himla buskiga som vissa har det.
Just nu har jag so, men orkar inte jobba så jag gör det hemma senare. För vi har bara till tio i och då är det inte så mycket värt att jobba. För vi blev av med våra första datorer. Och nu drog man upp till arbetslagsrummet.
Gud vad jag skriver mycket. :o Men det kanske bara blir roligare för er. Jag vet inte! Men om jag va er så skulle inte jag orka. Men jag är lat också, det är nog inte ni.
Puss!

gammal bild på sötnosen felicia och mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0