seg torsdag

som vanligt vaknar jag ju sent som satan. :o
klockan va 7.18 när jag vaknade och jag stack 7.26
Jag fattar inte hur jag hann, men jag har känt mig som en jävla lodis hela dagen med mjukisbyxor. Såklart är de skönt att ha mjukis när man är hemma, men förfan, man går inte på stan med mjukis eller i skolan. Jag har inte haft mjukisbyxor på ett år måste det varit (bort-tänk på idrotten) Men jag tycker man ser ut som en lodis.



Men jag har precis kommit hem från skolan och nu sitter jag och kollar lite på project runway och väntar på att tova ska komma hem med min moppe så jag kan dra ner till färjestaden. men jag måste byta kläder och sånt också, har fortfarande mjukisbyxorna på mig . NOT OK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0