positivt & negativt

nej, OMG! :o jag är så jävla dålig på att uppdatera. :o så mina läsare har sänkt, nu måste jag ta tag i mitt liv och skriva mera och oftare. Idag har jag varit i skolan, inget speciellt eller jo, men det kan jag inte ta på min blogg. Men sen när jag kom hem så pluggade jag som jag har gjort hela jävla veckan . så jävla trött på detta skiten, jag som tycker att so är kul men nu är de inte alls kul längre. :(
Senare stack jag ner till färjestaden och träffade massa folk och solade solarium. Kom hem nydligen och satte mig vid datorn efter jag hade smörjt in mig med nivea så jag inte ska va allt för jävla torr imorgon. (y) Snart ska jag gå ner och hämta ett glas vatten och senare tvätta av mig sminket och sen kolla jersey shore som varje kväll. :)

PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL AYIA NAPA :D ebba ska bli superbrun :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0