måndagar är otroligt seeega!

Jag tänkte skriva lite hur min dag har varit, jag vaknade av en jätte obehaglig dröm. Inget mer snack om de skiten, men jag somnade om vid 5-6, blev väckt av min lillasyster som vanligt. För annars kommer jag inte upp om dagarna, hör inte telefonsatan om jag har alarm eller om någon ringer. Ganska dumt ju! Men skolan har varit helt okej, trött som vanligt på måndagarna! Bara tråkiga lektioner på måndagar också, (matte, so, idrott, ks, no & svenska.) sjukt tråkigt, okej idrotten va helt okej. Arne var ju inte där så de blev att alla tjejer lekte lekar och jag&killarna spelade allsvenskan. Som jag fick reda på att jag sög på, kan ju inte träffa mål-helvetet och sen är jag bollrädd så det passar inte så bra ihop det där. Efter skolan, stack jag ner till färjestaden och träffade felicia och sen kom natta. Mamma kom och hämtade mig och sen hämnade jag i soffan och latade mig.
Jag har kommit på att jag ska börja träna och äta nyttigare, eftersom storasyster och jag tävlar om vem som ska gå ner mest till cypern. Förloraren ska städa den andras rum, storstädning! Nu jävla ska man rasa i vikt, för annars måste jag städa och de pallar inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0