LITE SMÅTT & GOTT

Du heter: Ebba

Smeknamn: Ebba

Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag vet faktiskt inte

Beroende av: Glädje

Vad tror folk om dig: Att jag är trög

Stämmer det: Nej!

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon eller mitt utseende

Vad säger du för att imponera på någon: Jag säger inget särskillt, jag är mig själv 

Hur imponerar man på dig: Med komplimanger och glädje

Brukar du skratta för dig själv: Haha, ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "jag lovar<3"

Var bor du: Söta öland

Trivs du där: Långt från allt men det finns helt okej folk här.

Äger du några converse: Ett par fake converse .

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller sprit

Brukar du bli för full: Det händer.

Är du allergisk mot något: Nepp, duktigt ju! :)

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Antal timmar sömn inatt: 4-6, vet inte.

Brukar du komma i tid: Inte till bussen iaf. (a)

När mår du bra: När jag är med folk som får mig att le

När blev du fotad senast: Idag av Emma när jag studerar en lampa.

Hur känner du dig nu: Sliten men glad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller vit

Vad tycker du om fötter:
Haha, bebisfötter fungerar men annars uäk!

Vad saknar du:
Sommaren och alla roliga fester

Hade du en bra kväll igår: Jadå, funkar väl.

Favorit dryck på morgonen: Bravo-äppel juice eller vatten

Rakar du benen: yes hatar hår!!!!!

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar runt 12 och helger, olika

Är du blyg: Beror på, när jag är med vänner, nej!

Sysslar du med någon idrott: Nej, inte just nu.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: oja

Har du spytt offentligt: nej.  

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Allt som bara killar kan? haha.

Är du nöjd med ditt liv:
Ja, det är jag. Har mina ups and downs men det funkar att vara jag.

Är du bortskämd:
Nej, tycker jag inte. men folk säger det.

Vad gör du i morgon: Fira min stora syster. <3

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: nej.

Vad längtar du till: Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ohyes.

Vad använder du för schampo: Olika, tar det som kommer hem. Men gillar TRESemme

Hur gammal är du: 15 men fyller 16 detta året.

Tycker du om någon just nu:
Ja, faktiskt.

Gröna eller röda äpplen: BÅDA

Gillar du golf: Haha, nä skit tråkigt!

Vilken tid gick du upp idag: 7 .

Har du sovit i din egen säng inatt: no, somnade i soffan, godegud min nacke.

Har du strumpor på dig nu: JA

Är det okej att gråta: Ja det är det verkligen.

När grät du senast: Vet inte,

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Tagit med mina kompisar på en fet utomlandsresa och shoppat sönder!

Bär du glasögon eller linser:
Inget utav det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ibland, men det funkar utan också

Har du piercing: Ja, i tungan, naveln & smiley.

Vill du gifta dig:
Vet inte, tror det

Vill du ha barn: Ja, men senare.

Solar du ofta: Tillräckligt.

Är du bra på att laga mat: nehedu. ;)

Är du flygrädd: Nej, kanske lite

Hur vig är du:
Jag är inte vig någonstans.!

Är du musikalisk: Spelar gitarr och sjunger, kan andra instrument och så. Så jag kan nog säga ja.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!

Vilken är din favoritglass: Twister

Tror du på ett liv efter döden? Funderat länge på det men nej.

Tycker du om sushi? aldrig smakat. ;)

Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller melon

Har du tandläkarskräck? ja, dom är äckliga! :(

Är du morgon- eller kvällsmänniska: mest kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du:
Gråblåa

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja.

Biter du på naglarna: INTE LÄNGRE :D

Röker du: Händer

Hur ofta tränar/motionerar du: Nej, men det händer.

Senaste låt du hörde: kom änglar - lars 'lasse' winnerbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0