ebba talar ut

Helt ärligt, jag förstår mig inte på vissa folk!
Hur kan man skriva ut massa rent bullshit på en blogg om hur man mår och vad man gör? För jag vet en som mår hur okej som helst och hennes liv är inget fel med. Hennes föräldrar är okej, inte skilda, hur trevliga som helst men ändå ska man hata familjen. Vad är problemet? Måste man vara en attentionwhore för att få vänner. Ser ni inte igenom henne än? Som vissa, de skär sig för ingen anledning, medans de finns folk som mår så dåligt och skär sönder hela sina armar och har varit nära döden. Att ljuga om hur man mår och sånt är bara fel. Vadfan? Tänk hur folk mår när de mår riktigt jävla dåligt in real life och inte massa påhittat skit, och den personer ljuger om saker och säger att man vill få t.ex. aneroxi! Det är inte något man skämtar om! Jag blir fan sur, och den som gör detta, känn er förfan träffade för detta som jag har skrivit om är såå himla fel.
JÄVLA ÄCKEL, på ren svenska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0