att mata vargarna med sina drömmar

okej, jag är superdålig på att uppdatera! jag vet, så mikaela behöver inte tjata mera. min dator är seg som stryk och den orkar jag inte med, så när jag är vid en dator så ska jag skriva så gott jag kan. :)
men idag har vi haft valet, suttit i aulan hela fucking dagen. :o galet segt, och shit vad ruttna vissa personer är. 
nu tänkte jag säga till folk att jag är bäst på att sticka, (a' jag ska sticka lovika-vantar. jag stickar på syslöjden, awesome är jag. jag har kommit en fjärdedel av mitt jobb! :D bilder kommer när jag är klar, typ om några veckor. men fortfarande, jag är grym.
nu sitter jag och hjälper tova med läxa, hon skriver på min dator och jag har internet på hennes dator och säger vad hon ska skriva. fan, vad smarta vi är. hon ska skriva om anna lindh och massa shit.
kul för er att veta menmen.
det var allt från mig, puss alla vackra folk.
btw, shit vad jag saknar sommar.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

maahahha. Jag kommer aldrig sluta tjata :D

2010-09-10 @ 21:44:52
Postat av: joel :D <3

faan vad söt du äe ;*< 33

2010-09-26 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0