ett gram förlåtelse

nyvaken och läser förfullt, jag började läsa en bok för nån vecka sen.
den är snart utläsen, har inte läst varje dag och så. men nu har jag bestämt att den boken ska bli utläst. för varje gång jag läser en bok så läser jag aldrig ut den. hur bra den än är! det är helt sjukt konstigt. nu läser jag känn pulsen slå, en fortsättning på vingklippt ängel, som jag läste för ett halvår tillbaka. berny pålsson är en grym skrivare. reklamerar verkligen dem böckerna, men läs första innan andra!
idag blir det nog inte så mycket, fick utegångsförbud igår så det är ju inte superkul, ska försöka få upp någon till mig istället. det blir perfekt det, hihi! ska hjälpa pappa med garderoberna i hans och mammas rum.

nytagen bild och nyvaken ebba, hahha allt smink ligger under ögonen. ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0