baby, stanna här!

allright, då var vi här igen, jag är seg på att lägga ut, jag vet.
herregud, jag orkar inte lika ofta längre, min dator är seg som fan och det är inte kul när jag inte har några nya bilder. men, det ska förbättras!
idag stack jag hem från skolan med 10.55, ont i huvudet. men det var fan lika bra det, no-prov, g-delen! har inte hunnit plugga på det så mycket, men fortfarande, alla säger att det är fett lätt så det skulle jag nog klarat ändå. jag har ju jobbat på lektionerna så det är ju inget mer med det egentligen.
sofia och elin tog samma buss som mig hem, så det var chill, förutom huvudvärken menmen!
jag har kollat på die hard, ettan. den är grym! ojj, nu märker jag att det blev en jävla mycket text, men vadfan, ni orkar väl inte läsa allt ändå vad jag skriver så det är väl bara att skriva på, haha, jag skämta.
men nu ska jag dra, ringa mor min och se hur det blir med öb&filmerna som finns där. hihi! pusshej!
nu är det dags för nya bilder, tror jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0