sjuk, det suger.

gårdagen blev lyckad!
jo, vi hade ju studiedag ju så jag sov över hos sofia från torsdagen till fredagen. så jag åkte senare in till kalmar för att träffa knodde. jag handlade en bh och knodde köpte något, kommer faktiskt inte ihåg. så smart som jag är!;) på kvällen hade vi myskväll med familjen men jag hade så ont i magen så jag trodde jag skulle avlida, jag gick in och la mig galet tidigt.
Senare vaknade jag till vid fyra tiden och sovit av och an sen dess. nu har vi städat, men de var mest familjen som gjorde de, för jag har ont i huvudet, yr som satan och ont i magen.
men david kommer hit sen! om ni inte visste de så är han min kusin, han är en grym kusin ska ni veta också. :)

bild tagen i oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0