ROSA ♥

jag älskar rosa, jag tycker det är så fint.
ser jag något som är rosa så blir jag galet kär i de. jag vet inte varför, allt blir finare i rosa. jag använder inte jättemycket som är rosa men det är fint. jag ska börja med mera rosa, jag älskar det. jag ska måla om mitt rum snart, det ska bli mycket rosa. sen kuddar som är rosa och fluffiga, det är såå fint.
Sen ska jag köpa ett rosa fodral till min iphone, om ni inte visste de så har jag en iphone också. jag har inte iphone fyra, men jag tycker den ser så fyrkantig ut, som en jävla tegelsten. såklart är den mycket bättre än trean men den är mycket finare.
sen ska jag ha en rosa plugg när jag har töjt klart örat.
se, jag tycker om rosa. vissa tror inte på mig när jag säger det, jag fattar inte varför! Men nu vet ni alla, JAG ÄLSKAR ROSA! ♥

ha det bra allihopa.♥ love ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0