prao nästa vecka, vart ska man vara?



nu sitter jag i skolan, letar praoplats. vi har ju läxhjälp och inga läxor. det sitter fint! så nu letar jag prao plats, jag vill prao'a på dynamite inne i kalmar, det skulle ju vart najs och sitta där och chilla. om inte de går så får jag väl ringa runt till klädaffärer eller så blir de mammas jobb. kul att gå runt i på sjukhuset och kolla på skadade folk eller bara sitta på mammas rum och sitta vid datorn.

jag vill vara på dynamite men det är ju inte så säkert att man får vara där och prao. annars vill jag vara på någon kul klädaffär men det är säkert många upptagna redan, för detta är sista dagen man får leta, annars blir man utsprid någonstans av skolan och det vill fan inte jag. och sjukhuset, nejtack, jag klarar mej utan de.

men jag tycker så här, om man ska prao'a så ska man göra något som är kul och får göra något på. alltså man lär ju sig mera om det är roligt. och det är ju possitivt. :) okej, nu låter jag som en pluggis eller så men jag tror många tycker så som jag också, men många vill inte erkänna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0