julklappar och pengarkris!

idag har jag inte gjort så mycket suttit framför tvn och städat mitt rum... vilken kul dag jag har haft! sen har jag kommit på lite julklappar som jag måste köpa och hur mycket pengar jag behöver, jag måste skaffa mera pengar, för jag har redan dragit över de jag kommer få och jag har fyra personer kvar... vad ska jag göra? finns det någon som har ett hett tips? :D 
imorgon blir det skola då, jag är inte sugen på skola. jag har klarat mig att inte bli mulad sen de har kommit snö och nu ska man till skolan, & jag vet att folk tycker de skulle vara kul och förstöra min skoldag genom att förstöra smink och hår och göra mig kall genom att trycka snö i ansiktet på mig.

jag saknar knodde som fan... och vi har bara varit ifrån varandra i 27timmar eller något. hur ska jag klara mig till  helgen? Det är ju sjukt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0