första praodagen...

jag åkte till länssjukhuset så jag var där vid ungefär sju, så jag fick ju gå upp klockan sex, och så tror du inte att jag har lika ont i magen idag som de två andra dagarna tidigare, det suger. ;/
det sög ju lite, så jag får se om jag orkar med imorgon. jag kom hem nyss, städa undan lite fort och nu laddar jag hem Harry Potter And The Half-Blood Prince. För jag är så seg, asså jag har ju inte sätt alla harry potter-filmerna och de skäms jag fan för. men nu ska jag se alla, igår såg jag två stycken men jag hade sett den ena innan. ;) haha. folk som kallar mig film-nörd... hahah, nu har jag ett bevis att jag inte är de, jag har ju inte ens sätt alla dem filmerna. :O men det ska jag ändra på den måste jag ladda hem några andra som jag inte heller har sätt.
skriver mera ikväll, ha de bra alla vackra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0