neeerd..

Jag har äntligen fått hem en av batman filmerna, oh ebba är lyckligt.
jag har väntat aslänge att få hem dem. Batman - The dark knight är hemma och har fått en speciell plats bland alla filmer. nu är det bara batman begins som ska hem. dem har varit med elof, pappas kompis. men batman begins hade oskar i sitt rum och dem hittade inte den för oskar var borta den kvällen. men ska få tillbaka den snart. jag vet jag är nörd men det är viktigt att veta var filmerna är. sen måste jag också fixa en större hylla för alla mina filmer får inte plats, det är jätte irriterande. alla som riktigt känner mig vet att jag måste ha koll på mina filmer.
jag måste skaffa en till eller en större hylla för mina filmer, det är några som inte får plats. det suger, jag får typ panik. jag har redan bestämt hur jag ska ha mina filmer när jag får en till hylla.

filmerna som inte får plats - några finns inte i bilden också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0