ingen dagens hiss, bara diss!

ohh, jag är så glad just nu. jag har fått mina filmer som vi beställde ifrån cdon.com.
det gjorde verkligen min dag mycket bättre.
jag har varit nere på möllstorp och solat med lillasyster och med mammsen. jag doppade mig helt idag, stolt. jag har doppat mig helt två gånger detta året. om ni inte har sett det så gjorde jag mitt första dopp för inte så länge sen. men jag kan inte hjälpa att jag fryser så mycket som jag gör.

okej, jag kör bara en diss idag. ;)

min diss idag är: folk som dissar. jo, jag tycker ingen ska behövas bli dissad. det är bara dåligt, det kvittar vilken slags diss man får det är fortfarande en diss. kvittar om det är inom vänner eller inom kärlek. alltid blir det någon som lider utav det. och kanske ibland båda! så där har ni min dagens diss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0