mikaela och jag är allt för bra!

jag har varit med mikaela idag. wiihuuu, som ni kanske redan har läst så har hon gästbloggat på min blogg. Den första personen som gör det. Lite omväxling i bloggen är ju alltid skoj! Mikaela och jag har inga liv så vi har kollat på film idag. One tree hill, såklart, The Grugde 2 och Eva & Adam. VI ÄR BÄST! :D :D Nu har jag inget mer att säga förutom att nu kommer "dagens hiss & diss"

Dagens hiss (y) ;



Min hiss är idag, sova. Fyfan vad gött det är att vakna upp utav sig själv och tänka, fan vad skönt det är att sova och somna om igen. Sen när man vaknar ännu en gång utav sig själv och bara slöa i sängen tills man har lust att komma upp ur sin sköna varma säng. Det är bäst ! :D

Dagens diss (n) ;



Min dagens diss är strömavbrott, jo det var så att igår hade jag myror som dagens diss, men jag ville samtidigt ha strömavbrott, för är inte de det värsta som finns när man laddar hem saker och så stängs datorn av utav att elen slutar fungerar. Så man får börja om igen, det suger verkligen. det hände mig igår, två gånger. man menar KOM IGEN! RÄCKER INTE EN GÅNG?! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0