dagens hiss & diss



Dagens Hiss (y) ;



Stopp och väx, om ni inte visste att jag biter på naglarna! ja, jag vet, äckligt. Men nu har jag stop och väx och nu växer dem faktiskt. Jag har försökt sluta flera gånger, men nu funkar det. Tycker att det är en bra sak, men jag hatar om man äter och man får t.ex. sås på fingret. Då får man ju in stop och väx i munnen och det är inte jätte gott.

Dagens Diss (n) ;



Myror blir min diss, eftersom vårat kök har blivit invaderade utav myror. Det är jätte många, usch. Det bara kryper i kroppen när jag tänker på det. Igår kunde jag knappt somna för jag tyckte det var så äckligt.


- Börjar med dagens hiss och diss, men det betyder inte att det kommer ut varje dag. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0