trött-trött-trött!

Idag, så har jag varit i skolan och jag har flexat både för-&-eftermiddag.
Dagen har varit okej, jag har ont i kroppen och trött som fan. Det är helt sjukt att man kan vara så trött.
Jag har tränat handboll nydligen och kom nyss hem. Min handled är ju lite fucked-up nu för jag gjorde något konstigt med den.
Just det, mamma har hämtat mina skor på skopunkten som jag la undan i lördags när jag var på modehuset med sarah. Och då köpte jag också mina 80-tals glasögon, en sak till: jag skulle passa som snille.

saker jag ska göra på bloggen inom kort tid:
  • Bilder på hur jag sminkar mig, steg för steg
  • lägga ut bild på mina nya skor och mina glasögon
  • lägga ut en "poll" för se hur ni tycker om min ny blogg
nu blir det paradise hotel, (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0