*hosthost*

Jag har just kommit hem från skolan, jag har fortfarande kvar denna jävla hostan. Även att jag fick hostmedicin i morse. Jag gillar inte att vara sjuk! Idag hade vi engeska, svenska x2, läsning och musik, om ni alla ville veta.
Jag är fett hungrig, maten sög ärligt talat idag, grönsaks-soppa. Jag menar ju det, usch åt helvete med det! Nu väntar jag på att pappa ska komma hem och koka potatis, för det kan jag inte själv. Eller rättare sagt: orkar inte skala potatis! Så nu har jag ätit en apelsin, så nu är jag inte lika hungrig längre. :P

Imorgon blir det match, bortmatch! Hoppas att hostan har lugnat sig innan det iaf. Önska oss lycka till vettja, :)
Nu ska jag upp och go tv. Så jag skriver väl imorgon om vad som har hänt och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0