ebba hatar hosta!

Idag har jag spenderat hela min tid hemma, ingen skola för mig idag. För igår kväll hade jag en hemsk hosta som fortfarande är kvar och lite feber som är borta som tur var. Och imorgon kommer jag få host-medicin av min lilla mormor.
Idag fixade jag vissa saker som jag har lovat att fixa. Lagt ut bilder på mina nya skor, om ni går längre ner. Jag har också tittat på Remember the Titans och Johan Falk Vapenbröder. Justdet, jag har också hunnit och måla mina tårnaglar. Dem blev ljusrosa med glitter på, gulligt ju. :) okej, det var nog allt för mig, nu blir det Johan Falk National Traget. Och imorgon blir det skola igen.

(bilden finns större längre ner, annars tryck på den så blev de större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0