ebba goes pluggis!

idag försov jag mig igen, tack tova som inte väckte mej. så det blev att sätta upp håret i en bulle snabbt. Jag hatar att se ut som en luffare typ, för mitt hår såg så slarvigt ut och mitt smink var hemskt fult och slängde bara på mig ett par kläder.
och jag flexa tidigt idag igen, efter det gympa . Vi hade Lotta för Micke är sjukanmäld, och vi spelade fotboll och volleyboll. På fotbollen vrickade jag foten ganska hårt så jag har elastisk linda på foten nu. Jag fick skjuts utav Lotta till skolan, så hade vi so och då hade vi ett litet prov om kommuner och landstinget och sånt. Maten fick jag låna Lottas gympa skor för kunde inte få ner foten i mina klackskor. Det såg för jävligt ut! Efter det matte och engelska och flex.
När jag kom hem så tittade jag lite på tv och sen blev det pluggpluggplugg i religon. och nu sitter jag här och skriver. Men ska sluta skriva nu för jag ska upp och titta på biggest loser!
pusshejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0