Borta match i växjö

Min dag har varit bra... skolan var väl chill, idrott med katarina och so med Lars. Alltså dagens största nyhet, Lars var imponerad av mig. :) Efter lunch, matte och no med anna och lousie. Okej, fett tråkigt men det förstörde iallafall inte min dag. :) Efter skolan mötte jag mamma nere i köpstaden, köpte compress tights för 300kronor & en brun bh för 50kronor & en grönbrun ögonskugga för ungefär 20kronor. Awesome! :)
När jag kom hem hade Molly gjort chokladbollar till alla, två var! :) gulligt ju. När jag hade ätit mat stack mamma och jag in till kalmar och hämtade upp Sarah, Alva och Janette. Borta match i växjö!
Vi vann med 18-11 ungefär, tror jag. Och jag är nöjd med min insatts, :) Dagen blev lyckad!

Btw, min hosta är fortfarande kvar, FYFAAN !

compress tights, mina är liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0