helg spenderad i nybro

jo, jag har ju varit i nybro i helgen, det har varit underbart
varit med knodde och träffat folk. :)
festat men det sög för de var inget ös så vi stack hem till felicia och så spenderade knodde och jag natten där med felicia och emanuel. på lördag morgonen så stack felicia och jag och köpte mascara och läppstift. sedan tillbaka hem till henne där knodde låg och sov.
på lördagkvällen åkte älskling och jag in till kalmar. han bjöd mig på bio och vi hade de underbart. :) <3 vi kollade på den
söndag så fick jag åka hem tidigt, 13.30! tråkigt, för jag saknar knodde redan. men nu har jag ätit mat med familjen och williams och hans familj + tove, men hon räknar jag som en av familjen för hon är här all the time. ;) hihi! men snart så blir det efterrätt men funderar på att skita i de för jag är proppmätt efter maten. och så blir det en dusch och sen blir det förmodligen film och efter de: dejta kudden!






Kommentarer
Postat av: knodde

Älskar dig <3

2010-12-13 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0